h1

Müzik Dinle Ferdi Tayfur Koparma Güller

Eylül 22, 2008

24 yorum

  1. ferdi abinin filimleri şarkıları ve klipleri herşeye değer o birtane (helal sana ferdi abi)


  2. eskilerin hali başka


  3. baba sen varya dunyadakı dınledım damarların en babasısın senı dınlemek herseye deger be baba senı dınlemeden duramıyorum yardımcı ol baba ?


  4. ferdi tayrun hastasıyım şarkıları damardan çoook süper filmlerini çocukluğumdan beri izlerim hatda şimdi bile izlerim


  5. ben bu ferdi baba yı çookkkk sewiyomm……… ya hayranıym walla kim ne derse desin her zaman ferdi her yerde ferdi…………..:)


  6. aga süpersi senin bu şarkıların bitiriyo beni walll


  7. ferdi baba süpersin seni çok seviyorum


  8. babaaa büyüksün


  9. senin herşeyin cok güzel seni cok seven şerife


  10. klip açılmayor


  11. ulen bu aleme bır sen daha gelmez baba büyüksün


  12. en büyük sensın baba yok senın gıbı bırtane daha


  13. senı benden çok seven sana benden çok hasret kalsın baba


  14. sevenlerin hayatı başka biliyormusun aynıböyle koparmagölü dalındakalsınn


  15. baba sen bi harikasın ya hayat seni ihtiyarlatmasın be biz senin şarkılarınla gencligimizi yedik bbeee


  16. ben senı dınlerken özümle dinliyorum ferdi babam senın adam gıbı adam olusun ve birde sesın yetr…
    malatyalı efsane


  17. senin gibi daha gelmez üzülüyorum yaşlanmana senin hep eskisi gibi kalmanı istiyorum ben babam senin şarkılarınla içerdi şimdi bende seni dinlemeden içemiyorum hayatın uzun olsun inşallah seni seviyorum çok yaşa


  18. bana hepsini gönderin


  19. FERDİ BABA SEN 1 NUMARASIN


  20. ağlamak istiyorum haykırmak istiyorum dağlara taşlara gençliğini göremedim ferdi baba erken doğamadım affet ooooooooooooooooooooooooofffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff


  21. harikasın ferdi baba seni çok seviyorum şarkılarına hYRANIM


  22. ferdi tayfur tek başına bi harıkaaa yaaa


  23. seni dinlerken mutluluk hüzün içiçe karışok bütün hepsini düşüne bilme imkanın uluyu


    • gökhan özer bitlis tatvan seni çok seviyurum



Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

