h1

Müzik Dinle Orhan Gencebay Ayşen

Eylül 24, 2008

17 yorum

  1. cok güzel be baba seni seviyorum orhan abi selammmmmmmmmmmmm


  2. NE DENILEBILIRKI YUREGINE SAZINA SAGLIK


  3. eyvallah babaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sensinn


  4. berhudar ol baba


  5. icim yanıyor orhan baba helal olsun bu parcayı dinlediyimde cilet atıyom kendime çünkü asker oldugum icin dayanmiyorum şafak 350 derken neolabilir orhan babababababababa???????


  6. orhan baba marmariste vatani görevimi yapmaktayım hergün bu parcayı dinlemezsem yapamiyorum helal olsun babababa=???????? deli_prens1_@hotmail.com


  7. sana helal olsun babaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


  8. helal sana baba orhannnnnn


  9. gonlume senden baska cicek girmiyor aysen. felege isyanım arttı gitti de . yas tutup arkandan aglamam diye .gozlerim sozun de durmuyor orhan babaaaaaaaa


  10. süpersin baba


  11. mükemmeeeeeeel orhan baba


  12. cok güzellllllll


  13. sdgş
    lm


  14. orhan abi benim adresime bir imzalı fotorafını gönderirsen çok mutlu olurum şimdiden sağol abi


  15. süpersin baba


  16. sene 1991-92ydi galiba ben çiçeği burnunda bir genç adayıydım.komşularda bir nihat abimiz bu şarkıyı hemen her gün çalar,ben de seve seve dinlerdim.yıl 2009 ve ben hala bu şarkıyı dinledikçe duygulanıyorum.ve diyorum ki BUNUN ÜZERİNE KİMSE DAHA GÜZEL BİR AŞK ŞARKISI YAZMAYA, SÖYLEMEYE KALKMASIN


  17. aksaray yeşilova dan oruç reyis .slm .yüreğine.sazına sağlık.orhan baba.cenabilmevlam.seni.başımızdan.eksiketmesin.baba. msn.me.imzalı.resmini.gönder.baba.şimdiden.teşekürler.



Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: