h1

Müzik Dinle Güllü Ağlamam Ondan

Ekim 3, 2008

Web Tasarım Yapı Dekorasyon Gop Emlak

188 yorum

  1. çok sewiorum bu şarkıyı we de güllüyü herkes bu yüzden güllü dio bana çok hoşuma gidio onun için ölürüm bişey daha bu şarkı gerçek sewdim die kandırdı ya yıllarım harcadı ya ondan ağlamam ondan dio bunu yaşayan biri olarak canım acıoooooooooo ölümsüz bende sewdalar bencede böle olması gerekio sewda bitti oldu yalan sewdiklerim oldu yılan ondan ağlamam ondan


  2. ey kalpsizler öle bi sewniki o zaman anlayın beni wede güllümü aşığım sana


  3. çok güzel olmuş güllü abla hep böyle git allah yolunu hep açık etsin…!


  4. yıllardır dınlerım bu sarkıyı benı cok ama cok uzaklara goturur hep
    cok sevıorum bu sarkıyı.ama sadece gulluden dınlersem.


  5. süper bi şarkı yhaaaaaaaaaaaa


  6. sahane bi sarki yillar oldu bu arabesk gibi bisey daha icat edilmedi gullununde agzina yuregine bi sarki iste boyle his edilerek soylenir


  7. harika bi şarkıcı bayılıyorum


  8. mrb arkdaşlar canlı dinleyin daha güzel valla ben dinledim süper sesi var agzına saglık ablacıfgım


  9. mrb arkdaşlar canlı dinleyin daha güzel valla ben dinledim süper sesi var agzına saglık ablacıgım selam hnm tanışa bilirmiyiz sus_benimsin_mahkum@eklersenzi sevinirim


  10. Dost vurulunca değil , Unutulunca kahrından ölür. Biz sevdiklerimizi kır çiçeği gibi avucumuzda değil Kurşun yarası gibi Yüreğimizde Saklarız.


  11. <<TARİH2008.11.8<<YAZAN TARSUSLU MEHMETÇOKMANYAKBİROKADARDAGÜZELŞARKIGÜLLÜABLAMIZDASÜPERSÖYLEMİŞ


  12. süpersin ya bayılıyorum sana


  13. krala slm damara devam güllü abla


  14. ablacım süpersin benim de içim yanıyor sevgiler sana


  15. Süper bir şarkı yaa bayılıyorumm süper hep böyle devam ett güllü ablaaa


  16. süper sarkı tek tutuyorum


  17. süper ablacım


  18. süper sarkı abi yaaa


  19. nediyeyim abla böyle bir parça bulunmaz müzik piyasasında çok aradım yok göz yaşlarımı akıtsada bıkmadan dinliyorum


  20. ya bu çok güzellll ağlamak istiyorum yalan aşk yapanlar kalbiniz yokmu lannn


  21. super ben sana öluyorum güllü ablam yaaa ne olursa olsun senınle tanısmak ıstıyorum


  22. harbi güzel


  23. super bu askım fatıhe gelsn askerde sımdı ama olsunsafak30


  24. abla harbıden cok gusel soyluon ya senın bu gusel sesın olmasaydı bız ne yapardık allah icin soyle


  25. çh0qq güseL şarkıların var hepsini biliyorum çok tşkler şarkılar dehşet bişi saulasın aßLam xD XD XD


    • senin yorumun da kalp atışalrına benim kine sş değer senin yazlarnı gördümseni tanmayı çok isterdim gamze arkadaşımm sevgiler edirne
      güllü dehşetsin ablam ölene dek tek şarkıların bu beden de


  26. seni sevmeyen ölsün be gülüm ablam


  27. slm güllü abla bu şarkıyı en çok sewdiğim kişi için gelsin nolur ondan nefret ediyorum bu ona gittsin nolur bide nerden sewdim o zalimi çok güzel hepsi gittsin ona o kendisini blio güllü abla


  28. güllüye hastayım bütün şarkları mükemmel özellikle de slow şarkıları onu çok seviyorum bence arabeskin kraliçesi tanışmayı çok isterdim başarılar


    • hepinize katılıyorun o da bi roman kızı allah vemiş yeteneği bizim kilre rabbim büyük ölürümşarkılrına kalbe zarar zihne açıklıksın helal sana veseni çok seven gönül dostlarıma 22


  29. gerçkten süper


  30. ya ablacım ben senin sesine hayranım…. herp seni dinliom tüm parcaların birbirinden güsell…


  31. annem bu şarkıyı çok beyeniyor güllüye çok teşekür ederiz seside süper


  32. hastayım be kızlar ne yapım onun icin ölurum cünkü dersenız güllü yengemdir ondan çok sevıyorum yengemi ve şarkıları benım ıcın mükemmel vahe01 adanalıulaşmak isteyenler eyfel_83 beklerim kapım acık herkese


  33. çok güzelsin be ya ben laz kopat sino_61@


  34. aşkım rıdvan seni çok seviyorum


  35. ya bu parça süper sevgıyı dalgaya alanlar şu yenı yılda dılıyorum kı gerçek aşkı hiç bir zaman bulamasınlar….


  36. dinliyorum dinliyorum dayamıyorum bu parçaya


  37. agzına yüreğine sağlıl ablacığım ben senin çok fena hayranınım


  38. kadın harbiden süper yaaaa


  39. cnm ablacım sesin sarkilarinin hepsini sewiyorum ama bu sarkinin bende yeri baska seni sewiyorum
    cnm ablam


  40. ablaların prensesisin sen ablam 1 tanesin hairisın nediyecegimi bilmiyom yaa yok böyle 1 sessssssssssssssssssssssss prenses ablama slm dmara devammmm


  41. TARİH.2009.1.5 YAZANMEHMET ÜNAL ÇOKMANYAKÇOKHOŞPARCAGÜLLÜABLAMIZYİNEKLASINIKONUŞTURMUŞ


  42. TARİH2009.1.5 YAZAN MEHMETÜNALÇOKKLASPARCAGÜLLÜABLANINASINASAĞLIKDİNLEDİKÇEKEYFOLYORUM


  43. TARİH.2009.1.5 YAZAN MEHMET ÜNALKAFAYIBULMAKİÇİNGÜLLÜDİNLEYETERBUKADARIDAYETER<<<


  44. abla seni çok seviyorum ben izmit kozluktan hepsenin bu şarkıların beni yaktı kavurdu abla sen bir tanesin


  45. güllü abla sana baylıyrm ya çook sevyrm seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii of of parçalarnda br harika zate


  46. azina salik güllü süper


  47. güllü abla acayip süper sarkı sana zaten hayrandım sana olan hayranlığım kat kat arttı seni cok ama cooooooookkkkkkkk seviyorum vanlı zilan msn adresim ulasmak isteyenler bekliyorum gonca11_95@hotmail.com okkkkkkkkkkkkkkk


  48. çok güzel söylüypsun abla ya parçalarında kendimi buluyorum helal olsun ablacım ağzına sağlık


  49. sana bayılıorum ya yok böle bişey süpersin


  50. bn bu şarqıya bayılıyorum hariqqqqaaa bi şarkqqqqqqqqı ztn bu qadın soleince bambaşqa oluooooooooo


  51. bwen bi kız olmama ragmwen güllüywe asıgım ya bütün sarkıloarını ezbere biliyorum swen var mı sweni bnm kadar


    • SEVİNÇ BENDE SEN GİBİYİM AMA KALBİNİ GÖRMEK İSTERDİM O ZAMAN DAHA ÇOK SEVMEK İSTERDİM O DA Bİ ROMAN KIZI SEVGİLERLE EDİRNE


  52. çok güzel ya bitiuorum


  53. olamazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz yaaaaaaaaaaaaa süperrrrrrrrrrr


  54. tabiki sarkıları cok güzel ama önceden güzeldi ya şimdi peki hayır çünkü cok kilo almıs vede sesini kaybetmiş uzun zamandırda sarkı cıkarmadı şimdiki güllü eski güllü degil


  55. sahsen bende cok severim ama durum bundan ibaret


  56. gercek ten cok güzel Allahtan başarılarının devamını dilerim


  57. her aşık oldugumda seni dinliyorum sanki dertlerimi paylaşıorum sakın bizi bırakmaaaa!!!!!!!


  58. yhaa bu sarkı beni anlatıyor…süperrr


  59. ya ben güllüyü aslın hiç sevmeme ama sarkısının birtane güzel yani idare eder cok külolu ne biliyim cok deyişti onu sewenlerin canı cehenneme


  60. asık oldugumda içim parcalanıyor ve hemen güllü ablayı acıyorum gercekten süper bi parca abla müzik hayatında sana basarılar diliyorum


  61. sarkının sözleri insanı aglatmaya yetiyor müzikde olunca insanı öldürüyor


  62. ya güllü abla senin sesine hastayım adm manolya ben de dertliyim seni çok seviyorum şarkıların süper senden dinliyince çok dertleniyorum seni seviyorum güle güle ablaaaaa


  63. gülü abla allah senden razı olsun ilk defa acılı damardan giriyorsun ablacım:d
    helal olsun ablacım başarılarının devamını dilerim ablacım öptüm seni


  64. dayanamıyorum güllü abla seni 1 gün dinlemesem hayat bana zindan oluyor tiryaki_nihat@hotmail.com msnm


  65. oyle cokkkk rahatlıyorummm oyle cok unutuyorumkı ysanannlarıııı her an her sanıyemmmmm asık oldugumaaa sevdıgıme ısyan ederek degıl senı dınleyıppp mutlu olarak gecıyooo 3senemıı unutturmasadaa ger sanıye onu senı dınleyerek goz yaslarınmla bıtırıyorummm askımıııı ama senın sarkıların 3seneye bedelll ıyıkı varsınnnn


  66. valla süper damarsa damar işte o kadar abiii dertlerımıze ortak tek bu damar parcalar bunlarda olmasa n yapardık acaba alah yolunu acık etsın


  67. sevipte sevilemeyen kardeşlerime gelsin bu güllü ablanın paçası ne diyeyim artık sevenlerın kalbı varda sevmeyenlerın yoqmu
    :.:.:.:::….:


  68. sesin süper şarkılar harikaaaa basarılar


  69. valla coooooooooook güzel söylüyorsun dınledıgım zaman kavam dınlenıyor nıye bukadar güzelya saabahtan aşama kadar dinliyorum


  70. abla seni çok seviyorum bazen sen olmasan başka başka şeyler düşünüyorum hayat ve aşka karşı.
    çok güzel söylüyosun..


  71. ağzına sağlık ablacığım hangi şarkııyı söylesen yıkılıyo harika bi sesi var mükemmel ötesi


  72. çok güzel harika süpersn abla süper


  73. süpe süper süper


  74. kadın harbiden sanatçı başkasını dinleyen kör olsun


  75. ağzına sağlık ablacığım gerçekten çok iysin


  76. çok güzel sesin var abla yaaaaaaaaaaaaaaaaa seni seviyoruz


  77. güllünün parçalarını çooooooook seviyorum ve
    hayranım gerçekten süper güllü


  78. bu şarkın beni hsta svdigim beni terketti onun içn hep senin parçaları dinliyorum ben sana baglanmışım senin parçan beni parçalıyor bunu hiç unutma hoşçakal


  79. gerçekten sevdim die kandırdı bni hi,ç sevmemiş bn onun yaptıgını hakketmedim tek sucum sevmekmiş


  80. helal be abla süpersin şarkıların süperrrrrrrrrrrrr


  81. slım nbr ben bahar izmirden sizi cok seviyoruz cok güzelsiniz dahada iyi o lursuz inşanlah sizi seviyoruz


  82. slm ben eda sizi cok seviyorum ablammmmmmmmmmmmmmmm??????????


  83. sizi cok seviyoruz şuhan sizin şarkinisi hinliyorum güllü ablammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm b_a_k_69@example.com


  84. ne müslüm ne ferdi anlar derdimi sen söle güllü abla nereden sevdim o zalimi….
    SENİN ALLAHINA KURBAN OLAYIMMMMMM


  85. slm ben izmirden bahar ve hatce sizi cok seviyorum cok güzelsiniz şarkinizda cok güzel BAHAR ATES


  86. arkadaşlar güllünün öteki sarkılarıda süper özellikle değmezmiş sana oyuncak gibi nereden sewdim o zalimi sarkılarınıda dinleyin süper birşeyy çook sewiyorum bunun sarkılarınıda kendisinide nerdeyse hergun dinliyorumm vedat_610@


  87. vallaha süper başarılarındevamını dilerim güllü abla


  88. cok süper bu şarkı bir zaman sevdiğim ve beni yüz üstü bırakıp giden o adi kız oya ya gelsin


  89. güllü abla süpersin bu sarkı benim hayırsız sevdime gitsin


  90. ne seni unutrum nede gecen zaman seni unutturmaya yetecek unutma zaman unutmayı degil alişmayı ögretr….mstf_0105@


  91. sarkılar süper tüm güllü sarkıları aaskım ismailime gitsin.SENİ SEVİYORUM İSMAİLİM


  92. güllü ablanın şarkıları çok güzel çok seviyorum….


  93. ablacım sarkılrın süper bi senin sarkılarına bide ismailime aşığım öpüyorum ablammm.<ismail özlem<


  94. süper olmuş çok etkileyici bu şarkıyı benim gibi sevipte ihanet görenlere armağan ediyorum!!!


  95. süper bır sarkı butun sevgıye layık olmayanlara gıttsın bu sarkıı


  96. vallahi şarkı süper güllü abla seni büyük bi zevkle dinliorum rahatlıyorum seni dinlediğimde başarılarının devamını diliyorum…


  97. güllüden dınleyınce bı ayrı oluyo başka yerlere dalıp gıdıyom helal olsun güllü abla


  98. ablam benim cok güzel bu şarkı gerçi bütün şarkıların güzel kalbimiz seninle


  99. bu şarkıyı çok seviyorum ya yıllardr dinliorum bıkmadm bıkmayacağmda güllü seni çok seviyorum cnm bnm


  100. güllü ablam söler de güzell olmaz mı bea…


  101. merhaba arbesk sevenler.Güllü abla çok güzel sesin var özellikle o sözler beni düşüncelere daldırıyor.Hayatında sana başarılar diliyorum. (=DÖRTYOL İHL ÖGRENCİSİ ALEMİN KRALI=)


  102. bu sarkı sewipte ayrılanlara gelsin o hayırsız t….. gelsin onu unutamadığım için bu sarkı tam bnlik


  103. güllüyü çok seviyorum hastasıyım onun bende sizler gibi sesi harika allah onu başımızdan eksik etmesin


  104. güllü DeDinmi damarın freqansıı güllü dedinmı aqır abLa qüllüyü sevdıgım kadar sevgılımı sevmedım ??? by_baskan_58@hotmail.com saygalrımLa arabeqcix,D


  105. cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllllllllllll süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr vallalllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


  106. gerçekten duygularımızla oynandı süperrrrrrrrr sarkı bayılıorum telefonumda güllünün sarkıları dolu ahh ahh süper şarkılarrr


  107. helal olsun be güllü sana


  108. sevipde açı çekenler için bu serkı benden gitsin vede hatay iskenderunda oturan biricik esen güle ve aşkıma gitsin


  109. şarkılarınız çok gzel hele kopAMAM senden şarksı GÜLLÜ SENİ SEVİYORUM


  110. SENİ SEVİYORUM


  111. güllü ablacım öncelikle seni cok seviyorum şarkılar süperrrrrrrrrrrr benim dünyalar güzeli bir annem var aynı sana benziyor annemim adıda güllü seni cok seviyor benim gibi o senin şarkılarını dinliyor hayatında hep basarılar ablacım seni cok seven burcuuuuuuuuu


  112. tüM GüLLü seweNLeRe SLM’LaR seNiN şaRkıLaRıNa BayıLıyoRuM GüLLü aşığıM şaRkıLarıNa adeta hiç BitMicek Bii aşk


  113. şarkı çok güzel bu şarkı canımdan çok sevdiğim canım kocam kenanıma gelsin aşkım bitanem seni çok seviyorum gülün sana ölür bitanem ölür


  114. bu şarkı gibi başka şarkı getirin ben kendimi asarım aşkın degerini bilmeyenlere gitsin


  115. güllü sen birtanesin varya bu ne biçim şarkılarya insan parcalanıyo seni cok seviyorum kurban olurum sana ben ankaradan deniz….hayat senn yüzüne gülsün insalhlahh öpüyorum seniii


  116. sesine kurban olam canim ablam supersin ben senin sarkilarini diniyom gercek sesine rakip görmiyom senin her sarkina asim ben bulgar kizi


  117. güllü bacım ben şırnaktan sen sahnelere çıktığından beri seni dinlerim ve bütün şarkıların süper ve ben seni dinledikçe dahada aşık oluyom be bacım allah senin yollunu açık etsin sen hep böğle devam et


  118. bu şarkı vefasız ınsanlara gelsın


  119. ablacım 10 numara sarkı abla seviyorum onu onun için olurum tum dunya duysun bne caneri seviyorum ben de ki bu sevda olumsuz


  120. bu şarkı çok güzel ben bunu kocama gönderiyorum…ONDAN AĞLAMAM ONDAN.


  121. süperrrr ya aşkın gözü kör olsun süpersinnnn


  122. cok gxel sakrı hastyım buna yyaaaa


  123. güllü ablacığım senin hemsesine hastayım hemdepar çalarına senbirtanesin vehep birtanekalaçaksın seni çok seviyorum ALLAH dayima yolunu açık etsin


  124. onnumara güllü sana aşığım


  125. tüm vefasızlara gelsin agzına saglık GÜLLÜ abla


  126. ben de çekiyorum adıyamanlıyım adım sena yardım edın


  127. ben de gördüm her şeyi güllü abla sakın küçük deme bana her şey küçüklükten başlar eriyorum resmen…sende çok çekmişsin galıba kım güllücü ise benden.kollarım jiletli.dayanamıyorum.ben adıyamanlı senaa…herkese kocaman sevgiler


  128. güllü bayılıyorum sesine


  129. slm arkadaşlar ben bu şarkıyı çok seviyorum yaa güllü abla ağzına sağlık çok güzel bi şarkı aşk şarkısı bütün aşıklara ve acı çekenlere gelsin ben sevdiim için acı çekiyoum ama o beni anlamıyor seviyorum çok seviyorummmmmmmm


  130. ablacım süpoersın varya sabahakadardınlesembıkmam helalolsunsana


  131. gullu abla hastaym senın sarkılarına varya derdımın tek ılacı sensın bızı sakın bırakma tepecıkden efe..


  132. çok güzel bir parça günde on defa dinlesem bıkmam


  133. güllü abla alemde teksin kalbimizin prensesisin sen BİTANESİN


  134. şarkıya baq yha süpersin abla…..
    inş tüm aldatanlar birgün aldatılır


  135. aglamamız ondan.hepsı aynı


  136. aşıkların efendisi güllünün eşsiz yorumu ve sesiyle tam anlamıyla möüthiş…!


  137. BU ŞARKIYI DİNLEDİGİMDE MAZİYE GİDİYOM UMARIM ODA DİNLİYODUR


  138. ya bayıldım süper be


  139. hastayım sana abla sesine hayranım yüreğine sağlık


  140. ağzına sağlık güllü abla süper olmuş


  141. abla öyle bi sevdim ki beni kandırmıs meger beni kandırmıs yıllarımı aldı allah onu alsım
    abla yeni şarkı lütfen canlı yayın istiyoz senden


  142. anla seni cok seviyorum
    sarkılara hayranım nolur imse beni küçük diye atlamasın valla hersey kücükken oluyo nasip mis


  143. abla sesine hayranım ve cok içten ve güzel söylüyon arkadaslar diyer sarılarda süper öncelikle oyunca gibi bayılıyorum allah razı olsun senden


  144. harıkaka ya askerım 10 gun sonra bu sarkılar ferkarlandırıyor ya agzına saglık


  145. güllü abla sen bir tanesin kraliçesin kalbimizin tacısın şarkıların hele bitiriyor beni hepsi de beni benim için sevmeyen şerefsize gelsin


  146. ANLATILCAK GIBI DEGL SES-GUZELLIK- BOLE SES YK ASIK OLDUM SESINE


  147. abla müziklerin harikaa süpersinn beee süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr basarılarının dewamını dilerimm


  148. güllü abla senin şarkılarına hastayım ya gercekten.her gece dinliyor ve alıyorum süper şarkılar yapıyosun ya. devamını dileriz.


  149. seni çok seviyorum çok güzel şarkıların var bebem


  150. ben bu şarkının hastasıyım bu şarkı aşkıma gitsin


  151. tek kelime mükemmel bir ses mükemmel bir kisilige sahip tek kadın
    begemmemek mümkün degil seviyorum hemde ölümüne ensevdigim sarkısıda dönme sevgilim dönme


  152. güllü yü o kadar çok seviyorum ki muhtesem bir sesi var onu bana sevgilim asıladı


  153. slm ablacığım sizin müziklerin hastasıyım dilinize sağlık


  154. allahına kurban beeeeeeeee yürü kurban oluyum sesine kim tutar seni güllü bnede sevdiim seni ancak delikanlı gibi sevnler anlar


  155. yürü be güllü abla kim tutar seni bee!!!!!!!


  156. kral_colt@hotmail.com eklerseniz sevinirim ne müslüm ne ferdi anlamaz derdimi sen söyle güllü abla nereden sevdim o zalimi


  157. slm güllü ablam bn kasımpasalı yagmur senin sarkılarına hasta olyorum ve seni cok seviyorum


  158. bir daha kimseye kanmayacagım yalan sevgilerde yanmayacagım gerçek bir sevgili bulana kadar bu kalbimi kimseye açamayacagım


  159. harikka bi parça gerçekten hemen hemen hergün dinliyorum ağzına yüreğine sağlık güllü abla.YORGUN DEMOKRAT


  160. bu şarkının hastasıyım resmen bitiyorum ya bu şarkının üzerine bi şarkı tanımıyorum yaaaaa süperrrrrrrrrrrr


  161. süper ses süper söz ve süper yorum helal olsun çok doğru söylüyo=(=(


  162. cok guzl paraca


  163. seni seviyorum gullu


  164. H E L A L O L S U N N N N ……. W A L L A ….
    B İ Ş A R K I B U K A D A R İ Ç T E N L İ K L E S Ö Y L E N İ R…….B U K A D A R D A M A R S Ö Y LE D İ Ğ İ N E G Ö R E W A L L A H İ G Ü L L Ü A B L A C I M S E W M İ Ş …. B İ R İ Nİ………(((YENİ ŞARKILARINI DÖRT GÖZLE BEKLİYORUMMM….)))


  165. güllü ablacım herşey güzel şarkı güzel sen gzlsin krala slm damara devam


  166. süper bir şarkı başarının devamını dileriz ablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


  167. bu şarkı çok güzel mükkemelin üstünde yaaaaaaaaaaaaa devaMINI BEKLİYORUZ ABLACIĞIMMMMMMM


  168. NE MÜSLÜM NE FERDİ KİMSE BİLMEZ BENDEKİ BU DERDİ, SÖYLE BE GÜLLÜ ABLA NEREDENNN SEVDİMM O ZALİMİİ….!!


  169. çok güzel dinledikçe efkarlanıyorumm…


  170. ablacım helal sana valla bıravo


  171. SÜPER SES YA VALLA ağzına sağlık ya


  172. helal sana güllü ablacım şarkıların süperrrrrrr seni çok sewiyorum


  173. süper ya bu kadın hem kendi güzel hem sesi güzel ya en güzel aşk ve arabesk şarkılar güllünün agzına saglık


  174. çok gzel bi parça bnden vefasız metine gelsin çok sevdim çok değmezmiş ank dilek


  175. canım eşim süleymanı seviyorum


  176. süpeeeerrrrrrrrr güllü


  177. çok güzel şarkıların var kibariye birde sen benim için lider siniz canım


  178. çok hoş bir şarkı hakkını vermişsin abla ya


  179. ŞU FANİ DÜNYADA BİRDE SEN SÖYLE ABLA


  180. ya sen harikasın
    bu alemde tek ğeçerim seni


  181. seni bu alemde tek ğeçerim


  182. ğüllü abla agzına yuregine saglık süper


  183. sesıne kurban oluyumm masallahhh



Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: