h1

Müzik Dinle Müslüm Gürses Güldür Yüzümü

Ekim 3, 2008

29 yorum

  1. alayına isyan allahına kadar müslüm baba isyanım allaha değil bütün allahsızlaraaaaaaaa aznına sağlık müsülüm baba kral müslümcü 06 memo


  2. cok gzl parca bnı uzklara gtrdu hatta ablamla bnı eskı ysnmıs hayyalere gtrdu kım bılır kımlerdaha hayal yasamk ıstyp ysayamadı ama dıleklerm askı bılen ınsanlarla


  3. müslüm baba senin gibisi yok sen bi tanesin yerin dolmaz


  4. bizde bıçak ya tam keser ya kan akıtmaz virğül koymam noktalar ğecerim ğülüm


  5. ben muslumu dınleyınce ısyan edesım gelıor gozum kararıyorr kımseyı gormuyorum her keze isyan edıyorumm kendımı kontrol edemıorumm bir gun kendımı jilete wurdumm son anda bır den bır ses napıosun dedı bana o sese aldırmasaydım kolum gıttmıstı yanı gene olsa gene yaparım ama ınsan dowbe etmesını bılmelı hataya dusmemelı


  6. yorumu zaten baba yapmiş diyecek yok


  7. karslı lar seni ve okudugun bütün şarkılarını seviyor ben seni çok seviyorum baba senn benm ikinci babamsın
    agzına saglık
    mutlu halil sefa furkan kardeşler


  8. mükemmel_


  9. sizi cok seviyorum müslüm baba sen bizim her seyimissin


  10. icimi doktügümde hep seni dinliyorum sen benim babam sın


  11. ya düşünüyorum da MÜSLÜM baba olmasa bu dünya çekilme be demi ama seni seviyoruzzz müslüm baba sonuna kadar


  12. slm herkese bu şarkı herkesin kafasını buldurdu çok dertli şarkımış


  13. çok güze harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


  14. aşkta hızlı ol yolda yavaş biz müslümcüyüz arkadaş ne orhan ne ferdi kimse bilmez bu derdi sen söyle müslüm baba nerden sevdim o zalimi


  15. müslüm babaa hastanım babaa hemşerinik canım gurban sanaa


  16. slm tüm damarcılar 0541 4856432 haydi rasgele


  17. müslüm baba alemin kralı kısa ve öz


  18. acele et


  19. seni seviyorum müslüm baba senin için götümün her tarafını kestim ulan vicdansız


  20. abi bu akşam yine efkarlıyım kendimi kestim yetmedi karıyıda kestim bu üçüncü karı valla bu türk karıları çok dayanıksız baba seni seviyorum


  21. müslüm baba ya selam damara devam


  22. slm müslüm baba allahına kurban damara devam seni dinlemeye devam allaha emanet ol keyifçiler.


  23. slm müslüm baba helal olsun sana güzel şarkılar çıkarıyorsun diye damara devam keyife devam şilete de deavam allaha emanet ol


  24. damar bizim tarzimiz muslum baba hayatimiz sen soyle atsin damarimiz


  25. güldürrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr müslüm güldürrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yüzümüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü


  26. müslümbaba söyle hakkınıver müzigin


  27. damara dewam babaya slm. baba büyüksünnnnnnnnnn…


  28. arkadasşlar ben bi kız için kendi hayatımı hiçe saymış bi adamım sevdimmi ölümüne gider bizlerde kızdan ayrıldıgım gün kendimi içkiye vurdum müslüm babayı dinledim ama pişmanım neden bi kıza bu kadar değer verdiğim için


  29. ah muslum baba ne guzl soyluyosun kendımden gectım



Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

