h1

Müzik Dinle Gülden Karaböcek Sürünüyorum

Ekim 30, 2008

12 yorum

  1. yaw çok güzel bir ses her zaman dinliyom ama neşe hanımın kocasıyla niye kaçtı hala anlamadım (neşe hanım ablası oluyo)neyse sesi güzel işte ama niye kaçtı ya kafama takıldı


  2. böyle sanatçıların birdaha dünyaya gelecegini hiçç sanmam allah onlara uzun ömürler versinn
    ne olurr onlarınn kıymetini bilelimm


  3. benim çocuklugum bu şarkılarla geçti minibüste mavinlik yapardım arabayı temizlerken şoförden fırça yedikten sonra yorulunca yani kısacası gülden karaböcek neydi o günler


  4. gülden karaböcek benim annam ablam gibii yanında olamasamda onun şarkıları beni hayata tutan tek arkadaşım bana sırdaş oldu arkadaş oldu dost oldu yanii herşeyimm bütün şarkıları bana aynı sevincii veriyor o yüzenden hiçbirini birbirinden ayırmıyorum
    KEŞEKE GÜLDEN KARABÖCEGİ YAKINDAN ŞR GÖRE BİLSEYDİM ELLERİNDEN ÖPMEK YANINDA ŞARKSINDAN BİR TANNESİNİ DİNLEMEK İSTERDİM AHH KEŞEKE…..


  5. abla cok guzel soyluyosun sevgılım den ayrıldım benı affetmıyo napmam gerek butun suc benım 4gun perısanım pısıkolojığım bozuldu hergece senın sarkını dınlıyorum …..


  6. çok aptalsın


  7. buna kaderlerler gülden hanım belkı askta kayıb ettı ama sesıyle her seyı kazandı senı cok sevıyorum günden karaböcek


  8. oleyyyyyyyyyyy sonunda bu şarkıyı gitarrda çaldım


  9. nevar bunda bende çalıyorum


  10. muhtesem bir ses okadar içten dinliyorum ve bu yorumu kendimce yapıyorum 16 yasında birine bile hitap ediyorsa buna baska nedenir


  11. bu şarkıyı çok seviyorum bu şarkıyı ben beste yaparken dinledim ozaman yan komşum müzügün sesini iyice açmıştı bu şarkıyı dinlerken aklıma çok güzel şarkılar geldi bu sayede müzükte 1 numara oldum şarkımı herkez beyeniyor bu şarkıda çok güzel


  12. teşekürler sana büyük sanatçı sesin halen daha harika



Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

