h1

Müzik Dinle Güçlü Soydemir Deli Çoban

Aralık 8, 2008

17 yorum

  1. Bence çok güzel bir şarkı bu.Azına sağlık Güçlü Soydemirin


  2. bu şarkıyı cok sevıyorum


  3. selam abi ben bursa almdar mh sndn sezgn sizin hayraninizm ya sizi ailecek evdee dnlyrz ya radyda falan duydkmu son sese dnlyoruz ya biz seni cok seviypruz coook ben sizi cok svym ya sık sık sitnizi ziyaret edyrm stnz cok gzkl ya hadi grşrz bayyyyy öptüüüüümmmmmmmmmm


  4. çok güzel söylemişsin be abi agzına salık.abi bu şarkı hep içimdeki yarayı tazeliyo…


  5. yha bayılıyorum bu şarkıya her dinlediğimde ağlıyorum:S ağzına ve ellerine sağlık güçlü soydemir senide çok seviyorum sesin spr:)


  6. sarkıların cok guzel sana eslık etmek ısterım guclu soydemır abııııııı


  7. iğğğğğğğğğğğğğğ hiç sevmiyorum bu müziğğiiii nefret ediyorummm yhaa bööğğğğ


  8. dedem çok seviyor bu şarkıyı


  9. bu sarkiyi cokseviyorum ve hergundinliyorum azina salik guclu soydemir sesin bi hrklar otesi


  10. müthiş söylemisin güçlü abi şarkı harika


  11. süper şarkı


  12. ağıza sağlık güçl abi bravoo


  13. su şarkıya hayranım her dinledigimde tüylerim diken diken oluyor agzına saglık güçlü soydemir ABİCİM.


  14. süper şarkı


  15. süper yaa sanki bana yazılmış bir şarkı bayılıyorum sağol abi sesini sağlık süper söylüyorsun


  16. aşığım şarkıya


  17. gercekten mükemmel diline saglık be abi



Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

