h1

Müzik Dinle Müslüm Gürses Nazar

Ekim 3, 2008

14 yorum

  1. super kardesım bu adam hatıraları depreştırıyor ınsanın


  2. Aslında dinleyince sözün bittiği yere gidiyorum ama yorum yapmak gerekıyorsa hayatın anlamını somutlaştırmış baba.çok sevdiğim şarkılarından bırı bu emek verenlere tşkrler ederım. KADERİM ÇİLE ÇEKMEK OLDU BENİM saygılarımla


  3. 4-4 lük mükemmel be kardeşim müslüm ü dinlemeyen ben müzikten şarkıdan anlarım demesin… KARA ÇOCUK…


  4. BU ŞARKI VEFASIZLARA, YARI YOLDA BIRAKANLARA VE SEVDİM DEYİP ALDATANLARA BİR SİTEMDİR VE İSYANDIR…


  5. BEN KARA ÇOCUK MÜPTELASIYIM MÜSLÜM BABANIN. TAKLİTLERİ SEVMEM… TEKRAR TEKRAR DİNLİYORUM KENDİMİ BULUYORUM, VEFADAN MAHRUMLARI, NE GÖRÜNDÜĞÜ GİBİ OLANLARI-NEDE OLDUĞU GİBİ GÖRÜNENLERİ GÖRÜYORUM BU ŞARKIDA. TABİİ Kİ BABANIN YORUM FARKIYLA… TÜM MÜSLÜMCÜLERE SELAM OLSUN…


  6. bence güzel benden bile ii söylüyor


  7. baba söyler babacılar dinler zarar vermer 14 senmedir dinlerim alışkanlık yapmaz saygılar


  8. arabesk aleminin en baba ismi müslüm gürses bu nazar parçasınıda bizlerin yüreklerini parçalarcasına yorumlayıp,en baba yerini hep korumuştur zaten bı müslüm baba daha yop…1970 lerde falan yaşamak isterdım çunku onun konserlerıne gıtmek varya hane bunu muslumculer anlar…o ilk eski zamanın bugusuyla milyon olmak bı başka…dinleyingeceler_0021@hotmail.com


  9. MÜSLÜM…MÜSLÜM…MÜSLÜM…bizi paramparça ettın…bizi pert ettın…bizi psikolojik manyak ettın baba…reçetemıze ilaç yazan çıkmadı senden başka ama bu adam parçaladı mahfetti beni…ne varsa müslllllüüm de var.dinlemeyen ben müzik dinliyom demesınn…


  10. slm müslüm baba hep seni dinliyorum ben sensiz hiç geçmiyorryaa vallah alem hasta sana vallah msnm
    tora_hes_kena@windowslive.com


  11. müslüm baba


  12. babaya selamlar saygılar bilemiyorm baba olmasa neyapardık alla babaya uzun uzun ömürler versin


  13. karan lıklar ülkesindeyis ışık larımıs babadakalmiş söylemesen yaşayamayıs baba büyüksün cınar kafeden muro


  14. yılların ugruna dinletdin bise kendini sevdik seni gönülden unut turdun bise bütün sanaçıları şünkü müslüm baba aglemde kırallıgı taşiyor



Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

